Συχνές Ερωτήσεις

Εδώ θα βρείτε απαντήσεις στα συνηθέστερα ερωτήματα που αυτή τη χρονική περίοδο εξυπηρετούνται από το help desk του e-parapono.gr για :

Γιατί πρέπει να κάνω εγγραφή;

Αν εγγραφείτε θα έχετε πρόσβαση σε πρόσθετες υπηρεσίες που δεν είναι διαθέσιμες σε επισκέπτες όπως εισαγωγή νέου παραπόνου, αποστολή και λήψη προσωπικών μηνυμάτων από και προς άλλους χρήστες, κλπ. Παίρνει μόνο μερικά λεπτά για την εγγραφή σας οπότε σας συμβουλεύουμε να το κάνετε.

Πώς μπορώ να εγγραφώ;

Η εγγραφή στο e-parapono μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:

  • από τη σελίδα εγγραφής εδώ.
  • από τον κοινωνικό τόπο δικτύωσης facebook.
      Η εγγραφή είναι απαραίτητη για να μπορέσετε να πραγματοποίησετε το παράπονό σας. Εκτός αυτού, σας δίνεται η δυνατότητα να έχετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες μας αρκεί να είστε μέλλος. Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη των παραπόνων σας, να ενημερώνεστε με e-mail κάθε φορά που πραγματοποείται μια ενέργεια στα παράπονα σας, να ανταλλάσετε προσωπικά μηνύματα με άλλους χρήστες, να προσθέσετε παράπονα που σας ενδιαφέρουν στα αγαπημένα σας και να υποστηρίξετε άλλα παράπονα.
  Η διαδικασία της εγγραφής ολοκληρώνεται με ένα e-mail ενεργοποίησης που θα σας σταλθεί. Το e-mail αυτό θα περιέχει ένα σύνδεσμο που πρέπει να τον πατήσετε ώστε ο λογαριασμός να επαληθευτεί.

Δεν έχω λάβει email ενεργοποίησης του λογαριασμού χρήστη που δημιούργησα.

Παρακαλούμε ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητης ή ενοχλητικής αλληλογραφίας (σπαμ) του email σας. Αν δεν βρείτε το email ενεργοποίησης παρακαλούμε όπως στείλετε τα κάτωθι στοιχεία στο helpdesk της Δράσης info@e-parapono.gr, ώστε να προχωρήσουμε στις απαραίτητες ενέργειες.
     Ονοματεπώνυμο:
     E-mail:

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το ίδιο email σε παραπάνω από έναν λογαριασμούς χρήστη;

Στο e-parapono.gr δεν υφίσταται περιορισμός ως προς τη χρήση του ίδιου email σε παραπάνω από έναν λογαριασμούς χρήστη.

Έχω χάσει τον κωδικό μου!

Μην πανικοβάλλεστε! Εφόσον ο κωδικός σας δεν μπορεί να ανασυρθεί από την βάση δεδομένων μας, μπορεί εύκολα να δοθεί νέα τιμή. Για να ξεκινήσει η διαδικασία αυτή πηγαίνετε στη σελίδα σύνδεσης και κάντε κλικ στην επιλογή Ανάκτηση Κωδικού. Ακολουθήστε τις οδηγίες και θα μπορείτε να συνδεθείτε πάλι σύντομα.

Πώς μπορώ να διαγράψω οριστικά το λογαριασμό μου;

Αν πιστεύετε ότι δεν θα χρησιμοποιήσετε ξανά το e-parapono.gr, μπορείτε να ζητήσετε την οριστική διαγραφή του λογαριασμού σας. Να θυμάστε ότι δεν θα μπορείτε να ενεργοποιήσετε ξανά το λογαριασμό σας, ούτε να ανακτήσετε οτιδήποτε έχετε προσθέσει. Αν θέλετε ο λογαριασμός σας να διαγραφεί οριστικά, χωρίς δυνατότητα επαναφοράς, συνδεθείτε στο λογαριασμό και ενημερώστε μας μέσω βοήθειας.

Αν δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, θα χρειαστεί πρώτα να δημιουργήσετε νέο κωδικό πρόσβασης. Για να το κάνετε αυτό, πατήστε στο σύνδεσμο Ανάκτηση Κωδικού. Αφού ακολουθήσετε τις οδηγίες για τη δημιουργία νέου κωδικού πρόσβασης και συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, μπορείτε να τον διαγράψετε ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα.

Δεν έχω λάβει email για να δημιουργήσω νέο κωδικό πρόσβασης.

Αν ζητήσατε νέο κωδικό πρόσβασης, αλλά δεν έχετε λάβει σχετικό email:

1. Ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητης ή ενοχλητικής αλληλογραφίας (σπαμ) του email σας.
2. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε νέο κωδικό πρόσβασης ξανά.
3. Αν έχετε δοκιμάσει τα παραπάνω δύο βήματα και εξακολουθείτε να μην έχετε λάβει email για τη δημιουργία νέου κωδικού πρόσβασης, επικοινωνήστε με τον πάροχο Διαδικτύου (π.χ. gmail) για να βεβαιωθείτε ότι δεν εμποδίζει τη λήψη email από το e-parapono.gr.

Δεν μπορώ να συνδεθώ.Τι πρέπει να κάνω;

Αν δυσκολεύεστε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας:
1. Δημιουργήστε νέο κωδικό πρόσβασης
2. Υποβάλετε αναφορά στέλνοντας μήνυμα μέσω βοήθειας

Πώς μπορώ να δημιουργήσω νέο κωδικό πρόσβασης;

Αν δεν είστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας και δεν μπορείτε να θυμηθείτε τον κωδικό πρόσβασης:

Μπορείτε να ζητήσετε νέο κωδικό. Απλώς πατήστε τη σύνδεση Ανάκτηση Κωδίκου στη σελίδα σύνδεσης του e-parapono.gr. Θα σας στείλουμε email με ένα σύνδεσμο για τη δημιουργία νέου κωδικού πρόσβασης.
Αν είστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας:

- Πατήστε την εικόνα προφίλ σας πάνω δεξιά σε οποιαδήποτε σελίδα του e-parapono.gr
- Επιλέξτε Ρυθμίσεις
- Πληκτρολογήστε τον τωρινό και τον νέο κωδικό. Έπειτα αποθηκεύστε τις αλλαγές.

Ποια είδη περιεχομένου δεν επιτρέπονται στο e-parapono.gr;

- Περιεχόμενο με γυμνό ή σεξουαλικά υπονοούμενα
- Ρητορική μίσους, βάσιμες απειλές ή ευθείες επιθέσεις σε άτομα ή ομάδες
- Περιεχόμενο με σκηνές αυτοτραυματισμού ή σκληρής βίας
- Ψεύτικα ή παραπλανητικά περιεχόμενα
- Ανεπιθύμητο περιεχόμενο (σπαμ)

Ποιος μπορεί να δει το προσωπικό μου όνομα χρήστη;

Το όνομα και το επίθετο του κάθε χρήστη είναι προσωπικό δεδομένο και δεν είναι ορατό σε όλες τις σελίδες του e-parapono. Οι μόνοι που μπορούν να δουν ολόκληρο το όνομα και το επίθετο είναι τα άτομα της ομάδας του e-parapono και η διαχειριστική σελίδα των εταιριών. Στις υπόλοιπες σελίδες εμφανίζεται το όνομα και το πρώτο γράμμα από το επίθετο.

Πως μπορώ να επεξεργαστώ/διαγράψω τα παράπονα/τα σχόλια/τις απαντήσεις μου;

Αν θέλετε να επεξεργαστείτε/διαγράψετε κάποιο από τα παράπονο σας ή τις απαντήσεις/σχόλια μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα μέσω της βοήθειας ενημερώνοντας μας με τον αριθμό ή με κάποιο σύνδεσμο για την ενέργεια που θέλετε να γίνει.

Τι είναι τα αγαπημένα παράπονα;

Προσθέτοντας κάποια τα παράπονα στα αγαπημένα σας, μπορείτε να ενημερώνεστε πρώτοι για όλες τις εξελίξεις που μπορεί να σας ενδιαφέρει στο συγκεκριμένο θέμα. Αν κάποιο από τα παράπονα σας ενδιαφέρει ή θα θέλατε να κάνετε το ίδιο ή παρόμοιο παράπονο, με το να το προσθέσετε στα αγαπημένα σας είναι σαν να το κάνατε εσείς. Άρα μπορεί να δοθεί λύση σε δικό σας πρόβλημα, μέσω ενός άλλου παραπόνου. Για να διαγράψετε ένα παράπονο από τα αγαπημένα, αφού συνδεθείτε, μπορείτε να επισκεφθείτε το σύνδεσμο Αγαπημένα και να πατήσετε αφαίρεση από τα αγαπημένα, για το παράπονο που δεν επιθυμείτε πια να παρακολουθείτε την εξέλιξη του.

Τι είναι υποστήριξη παραπόνου;

Η υποστήριξη παραπόνου, είναι ένας τρόπος να δηλώσετε τη στήριξη στον χρήστη που έκανε ένα παράπονο και ενδιαφέρει και σας. Τα παράπονα με τις περισσότερες υποστηρίξεις εμφανίζονται στην αρχική μας σελίδα και είναι ορατά αμέσως από έναν νέο επισκέπτη.