Διαδικασία Παραπόνου

ΕΓΓΡΑΦΗ ΧΡΗΣΤΗ
Η εγγραφή στο e-parapono μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:
  • από τη σελίδα εγγραφής εδώ.
  • από τον κοινωνικό τόπο δικτύωσης facebook.
      Η εγγραφή είναι απαραίτητη για να μπορέσετε να πραγματοποίησετε το παράπονό σας. Εκτός αυτού, σας δίνεται η δυνατότητα να έχετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες μας αρκεί να είστε μέλλος. Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη των παραπόνων σας, να ενημερώνεστε με e-mail κάθε φορά που πραγματοποείται μια ενέργεια στα παράπονα σας, να ανταλλάσετε προσωπικά μηνύματα με άλλους χρήστες, να προσθέσετε παράπονα που σας ενδιαφέρουν στα αγαπημένα σας και να υποστηρίξετε άλλα παράπονα.
  Η διαδικασία της εγγραφής ολοκληρώνεται με ένα e-mail ενεργοποίησης που θα σας σταλθεί. Το e-mail αυτό θα περιέχει ένα σύνδεσμο που πρέπει να τον πατήσετε ώστε ο λογαριασμός να επαληθευτεί.
Η εισαγωγή παραπόνου έχει χωριστεί σε τρια βήματα:

      Στο πρώτο βήμα πρέπει να εισάγετε έναν τίτλο για το παράπονό σας και μια περιεκτική περιγραφή.
     Στο δεύτερο βήμα επιλέγετε μία από τις υπάρχουσες εγγεγραμένες εταιρίες στην οποία επιθυμείτε να κάνετε το παράπονο σας. Στην περίπτωση που η εταιρία δεν υπάρχει στο σύστημα μας, σας δίνετε η δυνατότητα να προσθέσετε εσείς την εταιρία. Η διαδικασία αυτή είναι απλή. Συγκεκριμένα, προσθέτετε το όνομα της εταιρίας, διεύθυνση και τηλέφωνο αν τα γνωρίζετε και μια σύντομη περιγραφή με όποια πληροφορία πιστεύετε ότι θα μας βοηθήσει να εντοπίσουμε την εταιρία. Κατόπιν, θα πρέπει να επιλέξετε από το πτυσσόμενο μενού, την κατηγορία της εταιρίας. Η εισαγωγή θα ολοκληρωθεί με την τελική υποβολή του παραπόνου.
      Στο τρίτο και τελευταίο βήμα, μπορείτε να ανεβάσετε εώς έξι εικόνες ώστε να τεκμηριώσετε το παράπονο σας. Οι εικόνες δεν μπορούν να είναι πάνω από 3ΜΒ και η μορφή τους πρέπει να είναι jpg, gif, png.
ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
      Ένα παράπονο πριν γίνει ορατό στην ιστοσελίδα μας πρέπει πρώτα περάσει από έγκριση. Ένας από τους υπαλλήλους μας, θα επαληθεύσει πως δεν υπάρχουν ορθογραφικά λάθη, άσεμνες προτάσεις ή φωτογραφίες απρεπούς περιεχομένου και στη συνέχεια θα εγγρίνει το παράπονό σας. Παράλληλα, αν έχετε επλέξει να ενημερώνεστε με e-mail για όλες τις εξελίξεις, θα σας σταλθεί ένα μήνυμα ώστε να γνωρίζετε ότι το παράπονό σας είναι πλέον ενεργό.
Με το που εγγριθεί το παράπονο, λαμβάνουν χώρα δύο περιπτώσεις:

      Η πρώτη έχει να κάνει με το αν η εταιρία είναι εγγεγραμένη στο σύστημα μας ή όχι. Αν δεν είναι τότε η ομάδα μας αναλαμβάνει να έρθει σε επαφή με την εταιρία ώστε αυτή να εγγραφεί στο σύστημα μας.
     Η δεύτερη έχει να κάνει με την ενημέρωση της εταιρίας πως ένα νέο παράπονο έχει γίνει που την αφορά. Αυτό γίνεται μέσα από την ειδικά διαμορφωμένη σελίδα που αφορά τις εταιρίες. Εκεί υπάρχουν όλες οι κατάλληλες δυνατότητες τόσο για να ενημερωθεί όσο και για να μπορέσει να απαντήσει.
      Η εταιρία οφείλει να απαντήσει στο παράπονό σας σε μια χρονική περίοδο ενός μήνα. Μέχρι τότε, το παράπονο έχει πάρει την κατάσταση "Σε εξέλιξη". Αν περάσει το χρονικό περιθόριο και δεν έχει απαντήσει το παράπονο θα πάρει την κατάσταση "Δεν απαντήθηκε". Αν απαντήσει στο παράπονό σας η κατάσταση αλλάζει σε "Απαντήθηκε". Τέλος απο το διαχειριστικό μενού που σας παρέχεται όταν κάνετε είσοδο στο σύστημα μας, μπορείτε να χαρακτηρήσετε ένα απαντημένο παράπονο ως λυμένο αν πιστεύετε ότι δόθηκε λύση σε αυτό.
ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ